Skal der ligge et folkehus i Hesselager? Så har vi brug for dig!
Fra "Byens hjerter & fællesskaber"
Gå til projektet
Hvordan skal folkehuset i Hesselager se ud? Hvad skal det kunne? Og hvad drømmer du om, det skal bruges til?
Hvis drømmen om et folkehus skal blive til virkelighed, har vi brug for dig!
Onsdag den 21. maj inviterer arbejdsgruppen for folkehuset til en hyggelig og inspirerende aften, hvor vi sammen skal arbejde videre med visionen for folkehuset. Der er spændende oplæg, kreative workshops – og selvfølgelig pizza!
Arrangementet er for alle – store som små – og mens de voksne lytter og debatterer, er der børneteater til de mindste.
Har du en idé, en holdning eller bare lyst til at være med – så kom! Vi glæder os til at se dig.
Tilmelding
Du må meget gerne tilmelde dig, så vi ved, hvor mange pizzaer vi skal købe. Det gør du her på siden. Klik på knappen "Deltag" i højre side.
Tid og sted
- Stokkebækskolen, afdeling Hesselager, i glassalen
- Kl. 16.30 – 19.00

