Spring til hovedindhold

Skal der ligge et folkehus i Hesselager? Så har vi brug for dig!

Fra "Byens hjerter & fællesskaber"

Gå til projektet

Hvordan skal folkehuset i Hesselager se ud? Hvad skal det kunne? Og hvad drømmer du om, det skal bruges til?

Hvis drømmen om et folkehus skal blive til virkelighed, har vi brug for dig!

Onsdag den 21. maj inviterer arbejdsgruppen for folkehuset til en hyggelig og inspirerende aften, hvor vi sammen skal arbejde videre med visionen for folkehuset. Der er spændende oplæg, kreative workshops – og selvfølgelig pizza!

Arrangementet er for alle – store som små – og mens de voksne lytter og debatterer, er der børneteater til de mindste.

Har du en idé, en holdning eller bare lyst til at være med – så kom! Vi glæder os til at se dig.

Tilmelding

Du må meget gerne tilmelde dig, så vi ved, hvor mange pizzaer vi skal købe. Det gør du her på siden. Klik på knappen "Deltag" i højre side.

Tid og sted

  • Stokkebækskolen, afdeling Hesselager, i glassalen
  • Kl. 16.30 – 19.00

Begivenhedsdato: maj 21., 2025 fra 14:30 til 17:00.

Deltagere

11 deltagere

Placering

Glassalen

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri
Dato og klokkeslæt for begivenheden

Del denne begivenhed