Cyklist på Østergade imod ensretningen
Fra "Testforsøg på Østergade og Højdevej"
Gå til projektet
Hej
Jeg anvender strækningen på cykel til og fra arbejde. På morgenen er det imod kørselsretningen for øvrig trafik. Når jeg møder modkørende store trafikanter bliver vejen meget snæver, når de fleste parkeringspladser er i anvendelse. Jeg får faktisk mest lyst til at trække op på fortovet, da den modkørende trafik heller ikke har mulighed for at vente/trække væk.
Kunne man overveje, hvis projektet realiseres, at holde parkeringsområder i den ene side af vejen og trafikken i modsat side og så markere et område som cykelsti?
Mvh. Jakob
Kommentarer(1)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Hanne Andersen
Sendt af:Hanne Andersen
for 2 år siden
Rigtig god ide at sikre cyklisterne bedre. Gerne en decideret cykelsti
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
Emner
Sikkerhed
