Spring til hovedindhold

Cyklist på Østergade imod ensretningen

Fra "Testforsøg på Østergade og Højdevej"

Gå til projektet

Hej


Jeg anvender strækningen på cykel til og fra arbejde. På morgenen er det imod kørselsretningen for øvrig trafik. Når jeg møder modkørende store trafikanter bliver vejen meget snæver, når de fleste parkeringspladser er i anvendelse. Jeg får faktisk mest lyst til at trække op på fortovet, da den modkørende trafik heller ikke har mulighed for at vente/trække væk.

Kunne man overveje, hvis projektet realiseres, at holde parkeringsområder i den ene side af vejen og trafikken i modsat side og så markere et område som cykelsti?


Mvh. Jakob

Kommentarer(1)

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Rigtig god ide at sikre cyklisterne bedre. Gerne en decideret cykelsti

    Del

    Sendt af

    Nuværende status

    foreslået

    Emner

    Sikkerhed