Spring til hovedindhold

Ensretning i Hesselager /Byfornyelse

Fra "Testforsøg på Østergade og Højdevej"

Gå til projektet

Ang. Ensretning i Hesselager. Østergade Højtevej.

Cyklist i begge retninger tilladt. I Østergade cykler man på vejen siksak mellem parkede biler, kørenbil meget forvirrende og utrygt. Når der nu er byfornyelse, så lav dog cykelstig, så det er mere trygt og trafik sikkert. Hvorfor skal der være parkering på vejen i Østergade, når der er parkering forbud på Højdevej? Har svært ved at se logikken i det. Og ikke kønt at se på biler parkert.

Højtevej få meget mere tung og tæt trafik. Det er ikke optimalt. Der kommer en del lastbiler og landbrugsmaskiner i gennem byen. Tænker det besværlig gøre deres ærner i byen. Hvilken alternativ rute skal de finde?

Hvem skal stå for pasning og vedligeholdelse af evt kommend plantebede? Eller bliver det ligesom andre steder i kommunen. Rigtig fint lige når det er lavet, men bliver ikke passet og vedligeholdt og efter et par år lige det jeg ved ikke hvad og ikke noget der gør byen kønne!

Hvad ser der af byfornyelsen i Langegade? Synes det var der der var langt op til ikke var kønt og ikke gav et godt indtryk af Hesselager? Stadig tomt hotel/kro og lige omlidt endnu en stor tom bygning plejehjemmet.... Det pynter heller ikke på byen.

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Del

Sendt af

Nuværende status

set

Emner

Bæredygtig udvikling
Offentlige rum og bygninger