Spring til hovedindhold

Ensretning på Østergade

Fra "Testforsøg på Østergade og Højdevej"

Gå til projektet

Jeg bor på Østergade 2B og jeg er absolut stor fan af den nye ordning med ensretning på Østergade, der er ikke en konstant larm fra alle de biler/scooter og lastbiler/traktor der kører her. Da jeg for 1 år tilbage flyttede ind her, må jeg ærligt indrømme at jeg blev noget overrasket over hvor meget trafik der er i en ellers lille by.

Jeg Ønsker og HÅBER inderligt at den forbliver ensrettet

Kommentarer(2)

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Ja, number Allé trafik flytter til Højdevej. Der er mindste 200+ mere biler som kører nu på den vej, som før. Det går ikke da vejen kan ikke klar så tung trafik
    Profil af Annette Aaby
    Sendt af:Annette Aaby
    for 2 år siden
    Larmen bliver da ikke mindre, de skal jo bare køre på Langgade i stedet, hvilket du nok også kan høre med din beliggenhed.
    • 1 like

    Del

    Sendt af

    Profil af Anja PoulsenAf Anja Poulsen den 14. august 2024

    Nuværende status

    set

    Emner

    Bæredygtig udvikling