Ensretning på Østergade
Fra "Testforsøg på Østergade og Højdevej"
Gå til projektet
Jeg bor på Østergade 2B og jeg er absolut stor fan af den nye ordning med ensretning på Østergade, der er ikke en konstant larm fra alle de biler/scooter og lastbiler/traktor der kører her. Da jeg for 1 år tilbage flyttede ind her, må jeg ærligt indrømme at jeg blev noget overrasket over hvor meget trafik der er i en ellers lille by.
Jeg Ønsker og HÅBER inderligt at den forbliver ensrettet
Kommentarer(2)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Cathy Mathiesen
Sendt af:Cathy Mathiesen
for 2 år siden
Ja, number Allé trafik flytter til Højdevej. Der er mindste 200+ mere biler som kører nu på den vej, som før. Det går ikke da vejen kan ikke klar så tung trafik
Profil af Annette Aaby
Sendt af:Annette Aaby
for 2 år siden
Larmen bliver da ikke mindre, de skal jo bare køre på Langgade i stedet, hvilket du nok også kan høre med din beliggenhed.
Del
Sendt af
Nuværende status
set
Emner
Bæredygtig udvikling
