Fællesspisning for Alene-Boere i 5762
Fra "Borgerbudget Forum 5762"
Gå til projektet

Dette projekt kræver ingen financiering - andet end dit eget:
Vi er en gruppe voskne alene-boere, som mødes hver 14. dag til fællesspisning på Station 5762 i Vester Skerninge. Vi laver maden sammen og har tiden til at spise og snakke sammen med dem, der har lyst at være med.
Vi gør det, fordi vi gerne vil styrke sammenhængskraften og fællesskabet for grupper af borgere i 5762, som måske ikke er i stærke sociale netværker. Og fordi, os alene-boere gerne vil ud og spise sammen, selvom vi ikke har en familie at gøre det med der hjemme:)
Se planen for de næste 4 middage her. Del den gerne med dem du kender i 5762 som kunne være i målgruppen.
TILMELDING NØDVENDIG.
Kommentarer
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
Beliggenhed
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq