Hesselager test forsøge
Fra "Testforsøg på Østergade og Højdevej"
Gå til projektet
Højdevej er alt for lille en vej til at lave alle trafik ude af Hesselager. Hvad med vægten på vejen og hvordan det påvirker ejendom på Højdevej, ejendomsværdi, larm og folk ikke kan parkere. Det går ikke. Jeg bor på hjørnet af landevej og Højdevej Det er crazy at jeg skal helevejen rundt om byen til at kom til Meny eller hvis vi kommer fra Nyborg, vi kan ingengang køre indtil vores hus uden at vi skal helevejen om byen. Der er alt for mange stort biler som nu kører forbi vores hus og det er ikke det som jeg sag ja tul da jeg købt hus på Højdevej. Byen bliver ikke mere attraktivt fordi der er grønt i starten sf Østergade. Dem som bor der er lejer og ikke ejer. Vi skal ikke gøre byen mindre værdigfulgt for ejer. Stop den projekt omgående please.
