Nyt forslag
Fra "Testforsøg på Østergade og Højdevej"
Gå til projektet
Den tunge trafik igennem Hesselager er et stort problem for de, der bor tæt på, uanset om det er på Højdevej, i Østergade eller de veje, der støder op til. Børn og bløde trafikanter er også meget udsatte.
Hvis Bakken i udkanten af Vormark genåbnes ud til Klintholmvej, vil de tunge landbrugsmaskiner nemmere kunne komme ud at arbejde, og de vil ikke være til gene for hverken Hesselager eller Vormark.
Det vil kunne reducere trafikbelastningen væsentligt kun at have de tunge køretøjer i byerne, der faktisk har et ærinde der, og lede al gennemkørende udenom byerne.
Kommentarer(1)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Annette Aaby
Sendt af:Annette Aaby
for 2 år siden
Og så skal der ledes af en meget smal vej til gene for alle, der vor der😢🤔 Nå jahh, flyt det væk fra min baghave - virkelig solidarisk😢
Del
Sendt af
Nuværende status
set
