Spring til hovedindhold

Parkering ved gl apotek

Fra "Testforsøg på Østergade og Højdevej"

Gå til projektet

Hvor er det dejligt der er parkering forbudt ved det gl. apotek.

Det giver meget meget bedre udsigtsforhold når jeg skal ud på Langgade.

Håber det bibeholdes.

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Del

Sendt af

Nuværende status

foreslået

Emner

Udvikling af lokale fællesskaber
Sikkerhed