Parkering ved gl apotek
Fra "Testforsøg på Østergade og Højdevej"
Gå til projektet
Hvor er det dejligt der er parkering forbudt ved det gl. apotek.
Det giver meget meget bedre udsigtsforhold når jeg skal ud på Langgade.
Håber det bibeholdes.
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
Emner
Udvikling af lokale fællesskaber
Sikkerhed
