Ro og tryghed på Østergade
Fra "Testforsøg på Østergade og Højdevej"
Gå til projektet
Østergade har i mange år haft tung og hurtigt køerne trafik, hvor kun de parkerede biler, udgjorde en chikane. Vi byder det nye testforsøg meget velkommen, det giver en ro og tryghed, som vi kunne mærke fra første dag. Vi håber at det bliver permanent.
Kommentarer(1)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Annette Aaby
Sendt af:Annette Aaby
for 2 år siden
Men det giver uro og utryghed på alle andre veje🤔 Tja, enhver sig selv nærmest.
Del
Sendt af
Nuværende status
set
