Spring til hovedindhold

Testforløb Højdevej/Østergade

Fra "Testforsøg på Østergade og Højdevej"

Gå til projektet

Helt tåbeligt med ensrettet på Østergade fra Langgade. Bare på første dag har der været rigtig meget trafik, da alle fra Nyborg nu skal ned af Østergade 😏 - vi bor Langgade 23 og der har lige været en lastbil hos os og den kan ikke køre nedad, da den skal tage et stort sving herfra for at komme ud og nedad Østergade 😕 Ejendommen er en landbrugsejendom, hvor der jævnligt køre landbrugsmaskiner herfra og tror heller ikke at Vand og Affaldsbilerne kan køre herfra og nedad Østergade.

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Del

Sendt af

Nuværende status

set