Trafik på østergade
Fra "Testforsøg på Østergade og Højdevej"
Gå til projektet
Vi ser ikke test forsøget om ensretning som en god løsning, da problemet med hastigheden sker på resten af østergade. Vi ønsker i stedet at man griber ind, på det lange lige stykke, så der ikke er mulighede for at gasse så meget op. Østergade og skolegade skal også være et trygt sted for børnene i byen at cykle og det er det ikke på nuværende tidspunkt.
hilsen østergade 29
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
