Udkørsel til landevejen
Fra "Testforsøg på Østergade og Højdevej"
Gå til projektet
Jeg vil gerne rose den del af projektet der har sløjfet de 2 P pladser ved det gamle Apotek på Langgade.
Det har betydet meget bedre oversigtsforhold ved udkørsel fra Højdevej til Langgade(landevejen)
Håber det bliver en permanent sletning af de 2 P pladser.
hilsen Claus Lauritsen.
Kommentarer(2)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Jette Baumann Sæderup
Sendt af:Jette Baumann Sæderup
for 2 år siden
Jeg er enig i at det er blevet bedre, men ikke godt nok. En landmand med frontskovl på traktor eller andet redskab skal ret langt frem på kørebanen inden han/hun kan se om der kan køres videre ud på landevejen. Der bør klippes hæk og træer ved hjørnet.
Profil af Jette Kjærbye
Sendt af:Jette Kjærbye
for 2 år siden
Det er jeg meget enig i.
Vh. Jette Kjærbye
Del
Sendt af
Nuværende status
set
