Spring til hovedindhold

Udkørsel til landevejen

Fra "Testforsøg på Østergade og Højdevej"

Gå til projektet

Jeg vil gerne rose den del af projektet der har sløjfet de 2 P pladser ved det gamle Apotek på Langgade.

Det har betydet meget bedre oversigtsforhold ved udkørsel fra Højdevej til Langgade(landevejen)

Håber det bliver en permanent sletning af de 2 P pladser.

hilsen Claus Lauritsen.

Kommentarer(2)

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Jeg er enig i at det er blevet bedre, men ikke godt nok. En landmand med frontskovl på traktor eller andet redskab skal ret langt frem på kørebanen inden han/hun kan se om der kan køres videre ud på landevejen. Der bør klippes hæk og træer ved hjørnet.
  • 1 like
Det er jeg meget enig i. Vh. Jette Kjærbye

    Del

    Sendt af

    Nuværende status

    set